Friday, June 14, 2013

# 39

Mehed on ikka niisugused: jooksevad ja jooksevad su järel, lööks või terve maailma sinu pärast maha, aga niipea, kui kätte saavad, kaovad kui kulutuli.

Miks pean ma valikuid tegema, kui suudan ka ilma nendeta? Miks pean ma sust lahti ütlema, mingite valikute pärast? Ma ei suuda.

Drink because you are happy, but never because you are miserable.

Your love is my drug.

Sõber on see, kes annab sulle täieliku vabaduse olla sina ise.

Me kõik tahame asju, mida me kunagi ei saa.

Ma kestan ühe hetke, aga mälestus minust võib kesta terve elu. 

Mulle ei tee haiget see, et sa seda eitasid, vaid see, et sa mind reetsid.

Dear best friend, 
Please stay in my life forever, because you are on of the best things to ever happen to me.

Keep calm and do whatever the fuck you want.

Stay in my life, Ok?

I wish you were here, but you're not. You're there. And there dosen't know how lucky it is.

Hell is empty and all the devils are here.

You tried your best and you failed miserably. The lesson is 'never try'.

The hardest thing to do is watch the on you love, love somebody else.

You want my heart? Then take it. It may not be perfect, but i did my best for you.

"Igatsen Sind, Sinu pilku, Sinu imearmsat naeratust, Su naerukaja, Sinu häält, Sinu hellust, Sinu pikki-pikki suudlusi. Lihtsalt, ma igatsen Sind."

Ma armastan sind, aga on üks asi mis seda segab - ma vihkan valetajaid.

I don't love him... I just like to kiss him.

Bestfriends, they can be so retarded sometimes; but i really can't imagine live without them.

"On olemas kahte tüüpi naisi: naised, kes enne proovivad ja siis otsustavad ning naised, kes loodavad ja siis pettuvad."

On küsimusi, millele vastust ma ei leia. 

I hate lies, specially your lies.

I want to be yours.

No comments:

Post a Comment