Saturday, December 28, 2013

# 42

Tõelist valu, mis on südames ei anna pisaratega välja nutta.

When I saw you I liked you, when I liked you I loved you, when I loved you I lost you.

Ma suudan elada mõttega, et ma olen vaba, aga ma ei suuuda elada mõttega, et mul pole sind.

Okay, so you're 10 years old, you have a laptop, iPod, facebook and a blackberry. dude, when i was 10 i had barbie.

Did you know she cheks her phone constantly, just hoping that for once, it might actually be you.

Elu teeb meist alateadlikud valetajad. Ja hea, et see nii on.

Võime elu väljakutsetega toime tulla kasvab koos vanusega.

Happiness equals love. (Õnn, see on armastus)

I'm leaving because you never asked me to stay.

You call me a slut. too bad it isn't true. sorry bitch, i'm not you.

Võib-olla ei tunne sa mind piisavalt. Võib-olla ma polegi sinu jaoks. Võib-olla ei arvesta sa minu arvamustega. Võib-olla ei olegi mina kõiges süüdi, võib-olla olen põikpäisem, kui arvad. Võib-olla ei oska sa mind hinnata. Võib-olla on parem kui me ei suhtlegi. Võib-olla polegi sellel kõigel vahet.

I hate when my parents never let me go anywhere and then ask me why I'm always on the computer.

I'm not playing hard to get. I'm playing leave me the fuck alone.

Hi , i’m a spider and i can make your girlfriend scream louder than you can!

Üks vana indiaanlane õpetas lapselast: “Pane tähele, igas inimeses käib võitlus, mis sarnaneb kahe hundi võitlusega. Üks hunt sümboliseerib kurjust (kadedus, armukadedus, ihad, valed jne), teine hunt sümboliseerib headust (rahu, armastus, lootus, truudus jne).”
Vanaisa sõnad avaldasid väikesele indiaani poisile sügavat muljet, ta jäi mõttesse ja küsis siis: “Aga vanaisa, kumb hunt lõpuks võidab?”
Vana indiaanlane naeratas: “Alati võidab see hunt, keda sa toidad.”

Alati kui tunned end väärtusetuna, meenuta, et kord olid sa kiireim seemnerakk.

Mõni valu on pugenud liiga sügavale ja on nüüd igavesti osa sinust.

I like my bed, but i'd rather be in yours.

There are so much things that i wanna say to you, but why can’t you hear me?

Happiness isn't something you experience, it’s something you remember.

Tunded räägivad iseenesest ja neid ei saa teeselda ega ära hoida.

Kallistused leiutati selleks, et inimesed saaksid oma armastust ilma sõnadeta avaldada.

No comments:

Post a Comment