Saturday, December 28, 2013

# 44

Kui nõme on olla nõme, siis järelikult on see nõme et sa oled nõme. Kui nõme pead sa olema, et sa oleksid nõme, sest nõme on ju olla nõme.

I want a real relationship; not a facebook one.

A true friend will play ninja with you in the middle of Walmart and think it's normal.

In a room full of people, your always the first one I look for.

Eesmärk on see, kui inimene seab omale plaani mille ta püüab täide viia, unistus on miski mille täitumisele me loodame.

Elame selleks - et otsida põhjust miks elada, miks me elame..Kuid ühel päeval Sa leiad ja saad õnnelikuks.

I'm going to smile like nothing's wrong, talk like everything's perfect, act like it's all a dream and pretend it's not hurting me.

Ma võin vaadata sind põlastusega ja vihaga, kuigi ma seda ei tee. Ma võin vaadata sind nii nagu ma iial kedagi vaadanud ei ole, väga suure armastusega. Kuid siiski ma vaatan sind nagu teisi, sest ma ei taha, et sa näeksid kuidas ma sind tegelikult enda kõrvale igapäev vajan. Ma ei taha et sa saaksid teada, kuidas ma sind vaikselt oma südames armastan, sest nii on parem, nii mulle, kui sulle..

A piece of me died.

Hilja on siis, kui suu on mulda täis.

Ma võin sinust mööduda ja mitte välja teha, kuid südames ma sooviksin sind/su lõhki kallistada.

Kunagi vaatad ja meenutad, kuid kunagi ei suuda sa mind leida sellisena nagu olin.

Ma olen vabaduses kasvanud lind, kes puuri ei sünni.

Mul on tihedad tujumuutused, mis sunnivad mind teistest eralduma.

Raske üleminek reaalsusesse.

"Tundeid välja näidates jätad endast siira mulje, sest paljastad teistele, kes sa tõeliselt oled ja mida mõtled." (Psühholoog Andrea Binour)

Kui su sõbrad on hõivatud töö või suhtega, on see ideaalne võimalus saavutada iseseisvus.

You can stay but your clothes must go.

"If you want a thing done well, do it yourself" - Napoleon Bonaparte.

Maybe we should get drunk and tell each other everything we're too afraid to say sober.

Everyday I realize more and more, that I don't matter to you.

Imelik, et inimene, kes on sulle täiesti võõras, on ühel hetkel terve sinu maailm.

On palju asju, mis jäi ütlemata. Palju asju, mis jäi tegemata.

No comments:

Post a Comment