Saturday, December 28, 2013

# 45

Vaikin, sest tean - see on parim, mida teha saan.

Maybe now it's too late?

Vaga vesi, sügav põhi.

Teach me laughter, save my soul.

Tahtsin tunda end kellegi jaoks vajalikuna, aga (selle asemel) tundsin tühjust.

"Why you ask if you don't care? - Why you tell me if you know i don't care?"

Where are you, when i need you the most?

"aga kui ma ei ilmu, vaid tulen?"

He is my dream.

Kui midagi saab selgitada, ei pruugi see olla selgitatav.

"palju sa maksad, et minust mõtled?"

Ilus on see, kes end ilusana tunneb.

Miski oleks justkui katki rebitud.

Loon endale oma maailma, kus ma saaksin olla Sinuga koos.

I've never had a new years kiss, a mistletoe kiss, or a valentine kiss.

It's hard to look back and see the truth about people you love.

It's funny, when i look at my pictures and realize that i'm beautiful.

I enjoy things that are "bad" for me.

Ma tahaks, et mu süda lõpetaks töötamise, sest see valu, mida ma tunnen, on tohutu.

Me ei saa liikuda tulevikku, kui me ei tea oma minevikku.

Keegi hoiab mul käest ja akna juures valguses seisab ingel.

Teesklen, et tegelikkust pole olemas.

No comments:

Post a Comment