Sunday, April 3, 2011

# 1

Kui sa sündisid,siis sina nutsid ja kõik sinu ümber naeratasid. Ela oma elu nii,et kui sa sured,oleksid sina see kes naeratab ja kõik sinu ümber nutaksid!


If you really love her. you should tell her, because people change and hearts move on.


i am dead to you


Ära ütle ''kõik on läbi'', kuna see teeb ise sulle haiget.


Kerge on surra sõbra eest, aga raske leida sõpra, kelle eest surra!


Tee mulle üks kord haiget ja miski pole enam endine.


Üks päev päike ütles mulle, kui su armastus on iga päev nii kaugel ja sul on nii palju probleeme, mis sind nutma ajavad, miks sa teda maha ei jäta? Ma vaatasin päikesele otsa ja küsisin, kas sa jätaksid oma taeva?


Jumal andis meile kaks silma et näha, kaks kõrva et kuulda, kaks kätt et tunda, kuid miks andis Jumal meile ühe südame? Sellepärast, et teise me ise ülesse leiaks.


Igatsen sind hoolimata sellest, et sa murdsid igaveseks mu südame.


Miks inimesed kardavad öelda "armastan". Miks ei julge paluda "kallista". Miks keelavad öelda "suudle". Aga ei karda öelda "unusta"..


Someday you will cry for me, like i cried for you. Someday you will miss me, like i missed you. Someday you will need me, like i needed you. Someday you will love me, but i wont love you.


Ära usu mu ilusaid sõnu, enne kui pole näinud tegusid. Ära usu mu süütuid silmi, enne kui pole näinud neis pisaraid. Ära usu mu meelast naeratust, enne kui pole näinud mu mossis suud. Ära usu kõike, mida minust räägitakse, enne kui pole mind ise tundma õppinud. :)

No comments:

Post a Comment