Monday, April 4, 2011

# 2

Mind Ei saa iseloomustada vaid ühe sõnaga. Mind ei saa omada, sest ma ihkan vabadust. Ma igatsen kedagi, kes mul alati olemas oleks. Mulle meeldivad tähed, kuu, öö ja lõputu silmapiir. Armastan inimesi, kes ka mind armastavad. Ma võin olla miski, mida kuskil mujal ei ole. Ma võin olla keegi, keda kunagi ei eksisteeri. Ma andestan, kuid mitte kunagi ma ei unusta. Tee mulle üks kord haiget ja miski pole enam endine. Tihtipeale olen jonnakas, kiuslik ja minuga on raske, kuid see olen siiski mina. Ma võin olla su parim sõber või suurim vaenlane- vali ise. Mu huulil on alati naeratus, kuid minu sisse sa ei näe. Sa tead mu nime, mitte minu lugu.

Sa lased meelega ennast ära kasutada, sest siis on sul tunne, et vähemalt kellegil on sind vaja. 


For everything you have missed, you have gained something else;
And for everything you gain, you lose something else.
It is about your outlook towards life. you can either regret or rejoice.

Sometimes I feel like I'm dorwning and I just don't know why.

Everything has its time and place.
Season changes.
Time forgets.
Snow flakes are falling in my hands.
The sound of the wind brings back all memories.
Tonight reminds me of you.
But your warmth is far away.
So far away ..


I wonder what has been on your mind. 

The girl who seemed unbreakable, broke.
The girl who always laughed, cried.
The girl that never stopped trying, finally gave up.
She dropped her fake smile as a tear rolled down her cheek, and she whispered to herself , "I can't do this anymore."


Do you know how it feels
To let go of someone you really love for a long time
just for them to be happy

I just want someone to come and save me, from life, from fear, from memories, from everything, Just take me away.

I'm so sick of everyone ignoring me.

Kunagi ära ütle,et armastad mind,
kui sa tegelikult ei hooli.
Kunagi ära räägi tunnetest,
kui neid pole.
Kunagi ära hoia mu käest,
kui sa kavatsed murda mu südant.
Kunagi ära vaata mu silmadesse,
kui kõik, mis teed on vale.


Kui sa olemas oled, siis nähtakse su vigu, kui sind enam ei ole, siis igatsetakse Sind, kui suurepärast inimest. 
Mäletan sind sellisena, kui olid mu jaoks elu.


I look at the stars and dream that the universe.

No comments:

Post a Comment