Tuesday, April 19, 2011

# 5

Ma ei oleks iial suutnud uskuda, et inimene kes on ennast sulle parimaks sõbraks nimetanud, võib lihtsalt niimoodi noa selga lüüa ja pohhuistlikult minema kõndida.


Endiselt on kaks kõrva, mida usaldan, sest nad pole veel kuulnud valet. Nad ei ole kuulnud, mind lausumas ebatõdesid. Su silmad petavad, suu reedab nende defektsuse, ka mõistuse, kuid mitte veel kõrvade. Mulle pole sõnu veel suhu topitud, seega su kõrvad pole rikutud.

Kõndisin tänaval kuni üks hääl hüüdis mu nime, see oli minust umbes paari sammu kaugusel. "Tere lits!" võtsin kõrva klapid ära, et aru saada, kes minuga räägib.

Elu sarnaneb raamatuga, mida rumal pealiskaudselt lehitseb, tark aga loeb järelemõtlikult, kuna ta teab, et seda on võimalik lugeda ainult üks kord. 

Edasi minnes.. ...lõpuks olen ma võimeline seisma oma enda kahel jalal, puhastan enda pea kõikidest valudest ja kannatustest mis olid minevikus. See on minu uus algus. Ma ei lase enam igasugustel asjadel ennast maha suruda. Ma lähen edasi. Annan endast kõik. Nii kaua kui ma loodan ja usun, olen ma võmeline tegema kõike mis iial lootnud olen. Loomulikult olen ma ikka haavatav ja mälestused panevad vahel pisarad voolama ning ma olen aru saanud et ma ei saa unustada kõike, sest kui ma seda teeks oleks see viga. Minevik tegi mind selliseks nagu ma olen täna. Järsku olen ma avastanud uue enda, kes ei karda vaadata vastu külmale maailmale naeratades ja avatud südamega. Isegi, kui vahepeal on väga valus. Ma lähen edasi. Lähen alati. Pea püsti. Naeratus näol. Olles mina ise.

ma ei julge vastu vaielda, kui sa poleks olemas, aga ütleksid endale, et sa olemas oled, aga seda, mida sa ütled ei ole tegelikult olemas, siis sa ju tegelikult polegi olemas . :D

Sa lähed alati minust mööda, sa lähed teiste juurde, kunagi sa ei vaata minu poole. Sa ei tea, mida ma tunnen ja parem oleks ! Sest sind nagunii see ei huvita. Sind huvitavad teised, sinu ego on nii laes, et sa oled see boss, kellega peab arvestama pidevalt. Ma võin sind igatsusega vaadata, aga mind see ei aita, sest nii või naa, teed sa mulle haiget.

Tsamina mina, eh eh, waka waka, eh eh, tsamina mina zangalewa. Anawa a a, tsamina mina, eh eh, waka waka, eh eh. Tsamina mina zangalewa. This time for Africa.

When you are sad... I will get you drunk and help you plot revenge against the bastard who made you sad. When you are blue... I'll try to dislodge whatever is choking you. When you smile... I'll know you finally got some. When you are scared... I will tease you about it every chance I get. When you are worried... I will tell you horrible stories about how much worse it could be and anything else that comes to mind for you to quit whining. When you are confused... I will use little words to explain it to you - dumb ass. When you are sick... stay away from me until you're well again. I don't want what you've got. When you fall... I will try to keep from laughing. This is my oath I pledge till the end. Why you ask? Because you are me best friend. 

Kui mind ükskord enam ei ole. Kui mind ükskord enam ei tule, ei näe sa mu nime ekraanil, ei kuule mu häält sulle vastamas, kui valid mu numbri ... Kui vaatad mu pilti ja see on tuhmunud ja silmad, mis seal vastu vaatavad, on kauged ja võõrad. Kui hüüad mu nime ja sellele ei reageeri keegi... Kui püüad meenutada möödunud tutvust, inimest kellele sa olid Nii tähtis, nii vajalik, niii kallis. Kui tunned hinges igatsust ja tühjust ise nüüd, siis tea, et mind siin enam pole. Olen läinud siit kaugele ära, kuhugi, kus pole enam seda valu, pole igatsust, sest sina ei tule sinna niipea järele, kuhugi, kus on palju minusuguseid, kes taga nutavad sinusuguseid... Olen läinud, olen läinud lihtsalt ära!

Be my bad boy, be my man. Be my weekend lover, but don’t be my friend. You can be my Bad boy, but understand – that i don’t need you in my life again.

No comments:

Post a Comment