Saturday, December 28, 2013

# 46

Igaühel on vaieldamatu õigus olla ainulaadne ja omanäoline. Kuid peaasi, et individuaalsuse kõrval on olemas liikmeid tervikuks liitev ühisosa.

Tal pole nime, tal pole nägu, tal pole verd, tal pole hinge, tal pole autorit, oleme ainult meie.

No goodbyes. Just turn around and walk away.

Sain sooja soovituse normaalseks hakata.

Inimene tegutseb kolmel juhul: kui tahab, kui peab ja kui ei tohi.

Hell was full... So im back!

Mõned vead on liiga head, et neid ainult korra elus teha.

Tutvun meeldiva neiu või noormehega. Ise olen meeldiv neiu või noormees.

Ma ei mäleta päevi vaid hetki.

Suudlus on süütu meelelahutus.

Tarkuse esimene samm on see, kui sa tunnistad, et oled loll.

"Mul pole uimastitega probleeme, mul on politseiga probleemid."

That awkward moment when someone tells you something cute and u have that stupid smile on your face.

„Sa seisad mulle nii lähedal, sest tahad mind suudelda.“

Sometimes i feeling like i’m in love.

Jah, meil kõigil on omad vead, meil kõigil on omad kiiksud. Me kõik oleme imelikud vahel või ülbed või lollid. Kuid me ei saa alati teha seda, mida me tahame, käituda kellegiga nii, kuidas ise tahame.

Mul olen mina. Me saame hakkama.

Real eyes realize real lies.

Reeglid on rikkumiseks. Kui teile antakse jooneline paber, siis pöörake see teisele küljele, lihtsalt selleks, et murda rutiini.

Once I stop caring about you, good luck getting that back..

Kui on tarvis mäkke roniga, ära arva, et ootamine mäge väiksemaks teeb. Kui on tarvis tõde välja rääkida, ära arva, et ootamine selle lihtsamaks teeks.

No comments:

Post a Comment