Tuesday, April 12, 2011

# 4

Silmad on pimedad. Peab südamega otsima.


Those who know what they want can win. 

"mul pole uimastitega probleeme, mul on politseiga probleemid."

"Kui räägid kõvasti ei kuule keegi, kui räägid tasa teavad kõik."

Sõbrad on nagu tähed taevas neid pole alati näha, aga nad on alati olemas. 

Kõik ei saa olle geeniused,
mõni peab ju ka normaalseks inimeseks jääma.

Kaotad poole sõbrast, kui ta armub.

"Vaimukus on haritud ülbus." 

Sa oled nagu sitahäda, ära sa ei lähe.

Armastus on nagu narkootikum, kui üks saab otsa, tahad juba uut.

Kõik on võimalik !

Loll on see, kes vabandust ei leia, aga eriti loll on see, kes leiab lolli vabanduse.

You don't have to understand here, to be here.

˙ʇsauuoʞʞsǝʞ ǝǝ˙ɐʇso ıɹnnʇɐıʌɐןʞ uɐʇso ınʞ 'pɹoʞ ǝuɐɯııʌ uo ǝǝs

"Parim asi mida tüdruk sulle teha saab on sind armastada."

Elu on nagu mõte, mida otsid aga jäädki otsima.

Iga inimhing on nagu avastamata maa: mida rohkem teda uurid, seda rohkem avastad ohte ja rikkuseid. 

"Maybe we like the pain. Maybe we're wired that way. Because without it, I don't know; maybe we just wouldn't feel real. What's that saying? Why do I keep hitting myself with a hammer? Because it feels so good when I stop." 

Inimene harjub kõigega, isegi poomisega! Algul sipleb, kuid hiljem lõpetab selle siplemise.

Elu sakib! 
Aga samuti võiks midagi leida, mille üle naerda.

Sinu rong on läinud, palun astu kõrvale. 

Unistuste unustamatud mõtted. 

Ma ootan et kätte jõuaks päev kui ma löön selja sirgu ja võin su juurest minema kõndida ja öelda sulle sama ükskõikselt nagu sina mulle – sa ei tähenda minu jaoks enam midagi !

Miks inimesed ei võiks lihtsalt leppida sellega kes nad on ? Miks nad peavad tegema haiget, kuigi nad teavad, et see võib viia inimese rivist välja ? Miks Sina pidid sel õhtul rikkuma kõik selle, mis tundus algul nii ilus ja hea ? Miks on vaja mängida ühe tüdruku ilusa, ainulaadse ja täiesti ainukese südamega ? Kas sa tõesti usud, et kui sa seda teed, siis haavad paranevad ? Jah, sul on õigus, need paranevad, aga kas sa ka kujutad ette millised armid sa tegid ?


Kas ma olen sulle suits milleta sa elada ei suuda või nikotiinplaaster, mis asendab ?



Kui ma Sind sallin, ei tähenda see, et oled minu jaoks midagi erilist. Seda oled sa siis, kui ma Sind usaldan.



I can’t explain myself at all.



Ma nutan, sest hoolin.

No comments:

Post a Comment