Monday, August 13, 2012

# 21


Me kasvame iga kord, mil me ei kasuta ära teise nõrkust.

Meie alguse ja lõpu vahel on vaid petlik sekund.

Üks koer haugub varju peale, sada koera hauguvad haukumise peale.

Suurtel hingedel on tahe, nõrkadel on ainult soovid.

Mida tehakse lastele, seda teevad nemad ühiskonnale.

Keegi ei saa sind muuta kadedaks, vihaseks või ahneks - kui sa ise ei lase.

Kaalu seda, mida öeldakse, mitte seda, kes ütleb.

Varanduse väärtus seisneb tema õiges kasutamises, mitte suuruses.

Muutes suhtumist millessegi, muudame ka selle mõju meile.

Parimates suhetes on armastus teineteise vastu suurem kui vajadus teineteise järele.

Me teod ja mõtted läbi elu - see me usutunnistus.

Rumal on karta seda, mida ei saa vältida.

Küllus, mis tuleb teadmisest, mis on küllalt, on jääv küllus.

Enesesüüdistusi usutakse alati, enesekiitmisi mitte kunagi.

Mõned ei õpi kunagi midagi, kuna taipavad kõike liiga ruttu.

Pool tööst maailmas tehakse selleks, et näidata asju teistsugustena kui nad on.

Hinnangutega on nagu kelladega - kunagi ei klapi nad täpselt ning siiski usub igaüks oma.

Sa pole võitnud midagi, kuni sa pole võitnud iseennast.

Ikka armastatakse arutleda teiste elu üle. Tehke seda kui see teile meelehead valmistab.

Nii lihtne on lihtsalt mööda jalutada ja lihtsalt olla ja vastata kõigele: "ma ei tea".

Minu elu elan mina.

Võlu peitub sinus endas. Mitte temas ega temas.

Väiksed ootamatud ja ilusad asjad/kogemused jäävad kõige paremini meelde.

Olen õnnelik kõigi oma kogemuste üle, sest nendeta poleks ma see kes ma praegu olen.

No comments:

Post a Comment