Friday, August 19, 2011

# 13

Elu on liiga lühike. Tuleb suhelda ainult nendega, kes seda väärivad.

Ei võitnud mina, ei võitnud sina. Võitis hoopis keegi kolmas, keda sa uskusid rohkem kui mind.

Elu on joonistamine ilma kustukummita.

Alati mõtleme sellele mis meil puudub, harva sellele mis meil on.

Eksimine on inimlik, andestamine jumalik.

Ära anna alla!

Närtsinud roosi rinnas ei kanta, igale poisile musi ei anta.

Õige sõber on see, kes hoiab su käest, kuid puudutab südant.

Igaüks näeb su välimust, aga ainult mõni üksik mõistab su olemust.

Ilus on see, kes end ilusana tunneb.

Mängisin tikkudega, vanaema andis laksu vastu sõrmi. Mängisin armastusega, keegi ei keelanud, ikkagi oli valus.

Hoia tõelist sõpra kahe käega.

Armastus on siis, kui näed kedagi, aga tunned seda kõhu kaudu. 

Ütle, et hoolid ja näita seda.

See ongi see sõpruseväärtus, mida oskavad hinnata vähesed.

Jääd ühest ilma, loobud kõigest.

Soov - on lootus endale midagi saada ning lootus sureb viimasena.

Mängi mänguasjadega, tunded jäta välja.

Ma jooksen armastuse ees, kuna kardan haiget saada.

Alati ei ole viga maailmas, viga võib olla ka sinus.

Me ei saa kunagi tunda seda, mida tunnevad teised

Ma vihkan sind, aga ei julge seda öelda.

Ma ei taha enda probleemidest rääkida, kuna keegi ei mõistaks mind niivõinaa.

Ma murdun tihti, kuid harva näevad seda teised.

2 comments: