Friday, April 19, 2013

# 30


You are only a dream. I must forgot the dream and live.

I'm a piece of fucking white trash - and I say it proudly.

Sajab sellist vihma nagu nutaks väga hea inimene.

Tõeline sõprus on sõlm, mille inglid on sidunud.

Tõeline sõber on see, kes tuleb sinu juurde siis, kui kogu maailm on su maha jätnud.

Kui kogu maailm peksab sind, siis tõeline sõber peksab kogu maailma selle eest, et nad on sind peksnud.

Kui oled üksi, on sõber su vari. Kui tahad nutta, on sõber su õlg. Kui
tahad rõõmustada, on sõber su naer. Kuid iga kord, kui vajad sõpra, on
ta lihtsalt tema ise.

Tõeline sõber ei naera, kui oled püksi pissinud, vaid pissib koos sinuga.

Õige sõber ei jäta sind ka siis, kui sa teda väga palud.

Sõprus on nagu klaas - kord kukub ja jääb terveks, kord ainult vääratab ja puruneb igaveseks.

Tiibateda ingleid kutsume me sõpradeks.

If you have a dream, go for it! Just belive and work hard, but remember
that it takes time.

Sa murdsid mu südame, sa muutsid selle jääkuubikuks
ja lasid sellel pilvelõhkujast alla lennata. Mu süda kukkus, miljoniks
killuks.

Et mulle meeldida, pead ikka väga ilus ja huumorikas olema.

Ma ei käitu sinu pilli järgi, kuna sinu pill on häälest ära.

The day was come. Run away.

Mulle meeldib sõpradega koos olla. Aga ma olen tähele pannud, et nad ei ole enam mu sõbrad. Nad tähendavad mulle midagi enamat.

No comments:

Post a Comment