Friday, April 19, 2013

# 31


Inimesed kutsuvad mind pidevalt reaalsusesse, kuid miks nad ei usu, et minu maailm ongi minu reaalsus.

Ma ei kaotanud kedagi, ma kaotasin iseenda.

I know something, but I don’t know anything.

Positiivsus pole kunagi halb.

Hoia oma vabandused endale, minul neid enam vaja ei lähe.

Vahest oled sa mu niisama ära unustanud, vahest ei tea sa üldse mitte midagi & vahest oled sa niisama kena.

Me suudame inimestele näkku valetada, aga kunagi me ei suuda neile valusat tõde rääkida.

Ma ei usu reaalsusesse.

Kui sul minu jaoks aega pole, siis ära hakka seda otsima ka.

Pole mõtet üritada, kui me ei saa tagasi seda, mis meil oli.

Ma ei suuda sulle enam kauem silma vaadata, miski minu sees keelab seda teha.

Sina oledki mu päikesekiir.

You know what I want.

Õnnelikkus pole minu ala.

Süda keelab, mõistus käsib. (Või vastupidi)

Milleks raisata aega inimestele, kes sinust ei hooli.

Minu mõtteviis ei sarnane sinu omaga.

See, mis juhtus, ei kordu enam kunagi.

Võib olla põhjuseid ja võib olla põhjuseta.

Ka purunenud hingedele paistab päike.

See, et sa pisaraid ei näe, ei tähenda, et neid olemas pole.

Asjad ei muutu, meie muutume.

Naer annab inimesele tagasi jõu, mille talt võtsid pisarad.

Kõikidest asjadest, mis ma kaotanud olen, igatsen ma kõige rohkem mõistust.

Sõprus on kui kuiv koridor keset vihmasadu.

Inimesed ei tea, mis neile meeldib, kui neile meeldib, mis nad teavad.

I don’t want to live this planet anymore.

Ma olen liiga suur, et uskuda illusioone, ning liiga väike, mõistmaks maailma vajadust uute alguste järele.

I do not design fashion, i design dreams.

Iialgi ei olda rahul seal, kus ollakse.

Härra Aeg ei anna armu.

No comments:

Post a Comment