Friday, June 14, 2013

# 38

Ära enam kunagi ütle mulle seda, mida sa tegelikult päriselt ei mõtle!

Ma tahan sind unustada nii, nagu sina unustasid mind.

"Eksimine on inimlik." ütles siilike ning ronis kaktuse otsast alla.

Ma ootan, et kätte jõuaks päev, kui ma löön selja sirgu ja võin su juurest minema kõndida ja öelda sulle sama ükskõikselt nagu sina mulle – sa ei tähenda minu jaoks enam midagi !

"Miks inimesed ei võiks lihtsalt leppida sellega, kes nad on? Miks nad peavad tegema haiget, kuigi nad teavad, et see võib viia inimese rivist välja? Miks Sina pidid sel õhtul rikkuma kõik selle, mis tundus algul nii ilus ja hea? Miks on vaja mängida ühe tüdruku ilusa, ainulaadse ja täiesti ainukese südamega? Kas sa tõesti usud, et kui sa seda teed, siis haavad paranevad? Jah, sul on õigus, need paranevad, aga kas sa ka kujutad ette millised armid sa tegid?"

Kas ma olen sulle suits milleta sa elada ei suuda või nikotiinplaaster, mis asendab?

Kui ma Sind sallin, ei tähenda see, et oled minu jaoks midagi erilist. Seda oled sa siis, kui ma Sind usaldan.

I can’t explain myself at all.

Ma nutan, sest hoolin.

I asked a question, mother fucker

Ma sooviksin, et sa oleksid reaalselt olemas.

Ma ütlesin, et kõik on hästi? Sel juhul ma valetasin.

Sinu kaotamine on sama hea, kui enda tapmine.

You were a dream. Then a reality. Now a memory.

My name must taste good: it's always in someones mouth.

"Kui sa teda näed, lendlevad sul liblikad kõhus; kui sa tema peale mõtled, lööb su süda kiiremini kui tavaliselt; kui teie pilgud kohtuvad, sa punastad; kui sa teda kallistad, täitub su keha soojusega  See on armumine."

A life!? Where can i download one of those?

Kuidas mehed ei mõista, et naised ei tee oma elus lolluseid mitte hooletusest või kergemeelusest, vaid siis kui nad on õnnetud.

Mul ei jää su nimi kuidagi meelde, kas ma võin sind lihtsalt sitapeaks kutsuda..??

"Väga tihti sa ütled mulle, et sa armastad mind. Ükspäev ütlen mina sulle pisarais, et ma vajan sind praegu niinii väga! Kui sa sel hetkel kahtled mu siiruses, siis see tähendab, et need samasugused laused, mida sa mulle korrutasid, olid vaid sinu nõmedad naljad."

No comments:

Post a Comment